הקורס המקיף והנכון ביותר על שיווק ברשתות החברתיות הכי רלוונטיות להיום – פייסבוק, אינסטגרם, טיק טוק ויוטיוב.
בקורס נלמד על תפעול נכון של הרשתות החבריות ובניית קמפיינים ממומנים במנהל המודעות של פייסבוק ואינטסגרם.
חשוב לנו לתת לך את כל הכלים שיובילו אותך להיות מקצוען בתחום, ולכן אנחנו נדאג להוציא אותך עם הכישורים המרכזיים כאן למטה יחד עם כישורים נוספים אותם נעזור לך לרכוש עד סוף הקורס וגם לאחריו, בעזרת הליווי האישי של המרצה.
דן (דניס) קספה, מרצה מבוקש בתחום מ 2017. דן מרצה במכללות המובילות בארץ ובעל התמחות בשיווק ברשתות החברתיות. דן יודע להנגיש את עולם השיווק הדיגטלי הן לאנשים ללא רקע בכלל וגם לאנשים עם רקע מתקדם. ההסברים שלו מלווים בהמון דוגמאות ותרגול תוך כדי הלימודים.
דן בעל משרד שיווק דיגיטלי משלו מעבר להיותו מרצה בתחום, ומעניק שירותי דיגיטל לעסקים במגוון תחומים, כך שאת הידע אתם לומדים מהניסיון האישי שהוא מביא איתו מהשטח ולא תאוריות שלא יובילו אתכם לכלום.
• הכרות עם השפה של הרשות החברתיות
• אופן העבודה ברשתות החברתיות
• תפוצת פוסטים, קבוצות וקהילה בפייסבוק
• כתיבה שיווקית – (תרגול)
• גאנט – תוכנית שיווקית חודשית
פייסבוק + אינסטגרם
(תרגול)
• פתיחת דף עסקי והכרות עם הגדרות הדף
• תזמון פוסטים וטיוטות
• דף פרטי בפייסבוק ושיווק דרכו
• וידאו בפייסבוק
• סטוריז בפייסבוק
• לייב בפייסבוק
• אסטרטגיה שיווקית בפייסבוק (גאנט)
(תרגול)
• הכרות עם אינסטגרם פרטי ועסקי – סדנה מעשית
• הכרות עם האינסטגרם הפרטי/העסקי
• הפיכת האינסטגרם לעסקי
• סרטונים באינסטגרם
• Reels
• סטוריז באינסטגרם
• לייב באינסטגרם
• אסטרטגיה שיווקית באינסטגרם (גאנט)
• ניהול טיק טוק
• עריכת סרטונים בטיק טוק
• יצירת ערוץ
• העלאת סרטונים נכונים לערוץ
• תיוגים
• פלייליסט בערוץ
• כותרת נכונה ומזמינה
• תיאור נכון של הסרטון
(תרגול)
• הגדרת קהלים
• פילוח קהלים
• מיטוב קהלים
• צמצום קהלים
• שכפול קהלים
• עריכת קהלים
• מחיקת קהלים
(תרגול)
• מטרות הקמפיין הממומן
• הסברים, והבדלים בין הקמפיינים
• בחירת קמפיין
(תרגול)
• יצירת מודעות
• בחירת קהלים
• מטרות הקמפיין
• תקציב מיטבי
(תרגול)
• קרוסלה
• קישורים (לינקים) בפורמט קרוסלה
• כותרות בפורמט קרוסלה
• תמונות + וידאו בפורמט קרוסלה
(תרגול)
• בניית קמפיין לידים
• בניית טופס לידים
• הוצאת לידים מטופס לידים
(תרגול)
• שלבים בבניית קמפיין ממומן
• רמרקטינג
• רמרקטינג והכרות עם המושג
• בניית קהלים לפי רמרקטינג בדף העסקי
• בניית קהלים לפי מעורבות באינסטגרם העסקי
• בניית קהלים לפי פיקסל פייסבוק
• ניהול תקציב יעיל
(תרגול)
• ניתוח סטטיסטיקות ויצירת שיפורים לקמפיין הפרסומי
• אופטימיזציה של קמפיינים ממומנים
• עריכה של קמפיינים רצים
• קידום פוסט
(תרגול)
מטי גליל מערבי קריות נוסד ב- 1993 כעמותה – מלכ”ר מוסד ציבורי ללא כוונת רווח כדי לסייע ליזמים ולעסקים הקטנים.
העסקים הקטנים והבינוניים הם אחד ממנועי הצמיחה העיקריים של המשק הישראלי והם מהווים תנאי למשק יציב וצומח.